ورود و ثبت نام
کاربر گرامی در صورتی که ثبت نام نکرده اید ، با کلیک روی دکمه زیر در سایت ثبت نام نمایید . به کمک کنترل پنل خود می توانید از امکانات سایت استفاده کنید .



تاریخ های مهم
تاریخ شروع ثبت نام در همایش
1 مهر 1402
تاریخ شروع دریافت مقاله در همایش
1 مهر 1402
آخرین مهلت ثبت نام
26 اردیبهشت 1403
آخرین مهلت ارسال مقاله
26 اردیبهشت 1403
تاریخ برگزاری

26 اردیبهشت ماه 1403

شیوه تهیه و ارائه مقالات به صورت پوستر

شیوه تهیه و ارائه مقالات به صورت پوستر

 

هدف و نحوه ارائه پوستر

هدف از ارائه پوستر این است که شرکت‌کنندگان همایش در محیطی صمیمی و در زمانی کوتاه، از مطالب کلیه مقاله‌های ارائه‌شده مطلع‌شده و سپس موضوعات موردعلاقه خود را یافته و با دقت بیشتری مورد بررسی قرار دهند. برگزارکنندگان همایش به هر پوستر شماره‌ای اختصاص می‌دهند. ارائه‌دهنده پوستر می‌تواند در محل نصب حضور یافته و پوستر خود را با هماهنگی مسئول مربوطه بر پانل مخصوص و طبق شماره اعلام‌شده نصب و در مدت زمان تعیین‌شده در کنار پوستر خود مستقر و به سؤالات بازدیدکنندگان پاسخ دهد و در پایان مدت مقرر پوستر خود را با هماهنگی مسئول پوسترها جمع‌آوری نماید.

نحوه تهیه پوستر

پوسترها عمودی و در ابعاد 70×50 سانتیمتر و بصورت چاپ دیجیتال روی کاغذ یا مقوای مناسب تهیه شود. متن پوستر باید شامل عنوان، چکیده، مقدمه و هدف، روش‌ها و ابزار، نتایج و بحث (شامل شکل‌ها، نمودارها و جداول) بنا به سلیقه تهیه‌کننده تدوین شود به نحوی که مندرجات متن دارای فونت مشخص شده بوده و از فاصله یک متری به راحتی قابل خواندن و رویت باشد و به نحوی تنظیم گردد که خواننده به راحتی ترتیب تقدم و تأخر مطالب را تشخیص دهد.

در تهیه پوستر از نوشتن مطالب زیاد خودداری شود ولی سعی گردد از طرح، شکل، نمودار و روش‌های ابداعی استفاده شود تا مطالب به طور پرجاذبه و در مدت کوتاهی به خواننده منتقل شود.

با توجه به محدودیت ابعاد پوستر، نویسندگان بایستی خلاصه ای از مقاله را در قالب پوستر آماده نمایند. آوردن تمامی قسمتهای اصلی مقاله (چکیده، مقدمه، مواد و روش تحقیق، بحث و نتیجه گیری) الزامی نمی باشد.

عناوین بخش ها با فونت Titr Bو اندازه قلم 36 و متن با فونت zar Bو قلم 24 می باشد.

شکل ها و جداول: بسته به عرض آنها در یک یا دو ستون مورد استفاده قرار گیرد.

نیازی به آوردن چکیده انگلیسی و منابع نیست.

 

 قالب پوستر

 تذکر: در صورت باز نشدن لینک زیر، لینک را کپی و در یک صفحه جستجوی جدید ترجیحا گوگل کروم باز کنید.

 

Poster-Template.ppt (523/50 kb)

 

توجه:

فایل پوستر ها تنها به فرمت pdf به ایمیل همایش gnrconf@gmail.com ارسال گردد

پوستر همایش
تماس با ما
تلفن ثابت

09930858340

نمابر

-

ایمیل

gnrconf@gmail.com

آدرس

استان لرستان، شهر خرم آباد، دانشگاه لرستان، دانشکده منابع طبیعی، دبیرخانه مرکزی همایش ملی حکمرانی منابع طبیعی و آینده پژوهی توسعه پایدار

روز شمار همایش
تا پایان ثبت نام در همایش: پایان یافت



تا پایان مهلت ارسال مقاله: پایان یافت






دانشگاه لرستان